Moterų klubas Krekenavoje

Šeštadienį, gegužės 25 dieną, buvome pakviestos pasisvečiuoti Krekenavoje. Diena buvo pilna įspūdžių ir geros nuotaikos! Pirmiausia vykome į Linų muziejų – malūną. Mūsų čia laukė ir maloniai sutiko Linų muziejaus – malūno šeimininkai. Klausėme pasakojimo ir apžiūrėjome muziejaus ekspoziciją, kuri įsikūrusi per tris aukštus. Pirmajame muziejaus – malūno aukšte eksponuojami įvairūs įrankiai linui apdirbti, antrajame – jau iššukuotų linų paroda, o trečiajame aukšte – dirbinių iš lino paroda. Netrukus prie mūsų prisijungė LSDP Panevėžio rajono moterys. Apžiūrėję Linų muziejų – malūną, mėgavomės labai skania žolelių arbata. Vėliau aplankėme Čičinsko kalną, prisiminėme legendą apie piktą poną Čičinską. Nusileidus nuo kalno, pažintį su Krekenava tęsėme nuvykę į Krekenavos regioninio parko lankytojų centrą. „Centro ekspozicija vaizdžiai ir labai patraukliai atskleidžia regioninio parko išskirtinumą. Pagrindinė tema – „Nevėžio upės senvagių įvairovė“. Ekspozicinė juosta lankstosi per visą patalpos erdvę, atkartodama Nevėžio upės vingius, vienur sukdama į kairę, kitur – į dešinę, žemyn ir aukštyn, palikdama senvages ir užutekius“. Labai įdomiai ir originaliai supažindinama su parko augalija, gyvūnija, piliakalniais, dvarais, kaimais, miesteliais, įžymiais žmonėmis. Apžiūrėję Krekenavos regioninio parko lankytojų centrą, leidomės šalia centro įrengtu Pojūčių taku (0,5 km ilgio) su 12 atokvėpio stotelių. Kiekvienoje stotelėje reikia atlikti skirtingas užduotis, kad būtų galima patirti įvairius pojūčius. Nebijantys aukščio lipo į Krekenavos regioninio parko bokštą. Jo aukštis 30 metrų. Užlipus į 25 metrų aukštyje esančią apžvalgos aikštelę galima grožėtis Krekenavos regioninio parko panorama. Pažintinę kelionę baigėme labai simboliškai – pažintimi su Krekenavos simboliu stumbru – apsilankėme stumbryne. Ne viena rokiškietė prisipažino, kad stumbrus matė pirmą kartą. Namo grįžome pilnos įspūdžių, geros nuotaikos ir kupinos šiltų prisiminimų. Už šiltą priėmimą ir nuostabią pažintį su Krekenava esame labai dėkingos LSDP Panevėžio rajono moterų klubui ir jų pirmininkei Jūratė Januškienė.

LSDP Rokiškio moterų klubo sekretorė Vaiva Dilbienė.